Gyors hétköznapi smink

by - 13:25

Sziasztok! Készítettem egy rövidke kis videót arról, hogy én milyen sminket szoktam hétköznapokon hordani. Visszafogott, szolid és könnyen elkészíthető. Tökéletes iskolába, találkára is akár, ha egy kellemes megjelenést akartok. 



(bocsi, a videószerkesztést még tanulnom kell :D


Nekem igazából ami fontos az a szemöldököm formázása, mert borzasztóan néz ki alapból (képek lentebb), plusz elég sok pattanásom szokott lenni, amiket muszáj elrejteni egy korrektorral. A Catrice Camouflage 010 Porcellain színt előszeretettel alkalmazom ősszel és télen, ugyanis csak ez az árnyalat passzol a fakó bőrömhöz. A szemöldökömhöz az Essence szemöldökport használtam, abból is a sötétebb árnyalatot. Furcsa, de már a szemöldökpor is rengeteget dob az arcomon. Nem hiába! :) A szemhéjtus szintén egy Catrice termék, nagyon szeretem, de sajnos én elég béna vagyok szemtusozásban, ezért nem is szoktam vele sokat kínlódni inkább, csak egyszerűen húzok egy vonalat, ezáltal úgy tűnik, mintha sűrűbben lennének a szempilláim. Majd az utolsó lépés egy Maybelline NY Lash Sensational szempillaspirál felvitele. Ezt még augusztusban szereztem be, azóta is hű társam! Imádom! 


Előtte - utána kép :) 

Ti sminkeltek hétköznapokra? Mit használtok általában? 

You May Also Like

0 megjegyzés

Köszönöm a kommentet!